Diumenge 7 de gener 2024
148 €
OPERA AL GRAN TEATRE DEL LICEU
CARMEN
de Bizet
"Jamais Carmen ne cédera: libre elle est née, et libre elle mourra.”
Degut al fracàs de la seva estrena, el 3 de març del 1875 a l’Opéra-Comique de París, Georges Bizet morirà tres mesos més tard sense sospitar que la seva partitura es convertiria en una de les més estimades del món.
El model literari de l’òpera, una novel·la de Prosper Mérimée amb el mateix nom, mostra Carmen com una persona moralment depravada que explota sense escrúpols els homes per als seus propis fins. Georges Bizet i els seus llibretistes, d’altra banda, van transformar el seu personatge principal en un personatge immortal per la seva llibertat indòmita, marcada per la fatalitat: una cigarrera fascinant que els homes troben tan atractiva precisament perquè es nega a acceptar les normes tradicionals.
La producció en què Calixto Bieito va debutar en el món de l’òpera en el llunyà Festival de Peralada del 1999 ha esdevingut mítica.
És una història plena de malentesos: l’amor es confon amb el desig, un afer amb una relació exclusiva, l’afecte amb la possessió i la violència amb la passió. Però el preu més alt en aquesta xarxa de relacions disfuncionals el paga Carmen, una dona que estima la seva independència. L’heroïna al final de l’òpera desafia Don José; viu intensament a la vora de la navalla.
Sortirem de Palamós i rodalies a primera hora de la tarda per assistir a la funció de les 17:00 hores al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.
Entrades a pis central, zona 3. Duració 3 Hores.
Acabada la funció, retorn als seus llocs d’origen.
Preu per persona: 145 €
Inclou: Transport en autocar, guia acompanyant, entrades Zona 3 Pis central.
Temps límit per fer la reserva: dia 30 de novembre 2023
Dipòsit: 100 €
Grup mínim de 30 persones